Sommer i striber

barnedåb barnedåb2 barnedåb3 barnedåb4barnedåb1I dag har jeg været til en barnedåb fra morgenstunden ved min søsters veninde. Jeg fik æren af at være fotograf i kirken, hvilket jeg synes er super fedt at få lov til. Her er min outfit for dagen. Jeg er rigtig trukket i sommeroutfittet, for vejret har været skønt i dag. Jeg bar dog også en standard grå cardigan noget af tiden. Kjolen her er fra H&M. En gammel, men sommerlig og let kjole. Jeg bærer desuden et tyndt sort flettet bælte som jeg ikke kender mærket på. Jeg er iført tynde brune strømpebukser og har en hestehale med en tot hår viklet rundt om elastikken, hviket jeg gør meget i for tiden.

bloglovin

2 comments

  1. Super fin detalje med håret snoet rundt om hestehalen! Jeg gør det også selv, for det ser så træls ud med sådan et elastik :-) du er virkelig smuk.

    Kig endelig forbi min blog!
    malenemjl.blogspot.dk

Skriv en kommentar

