10 ting jeg ikke kan lide

1. Peberfrugt: Jeg har aldrig nogenside kunnet lide peberfrugt, og jeg synes egentlig at det er en skam, da man spiser det bare til så meget. Det er klart smagen der gør det for mig.

2. Gyserfilm: Det er simpelthen bare et no go for mig. Jeg bliver skide bange. Jeg holdt en gang en halloween marathon med en god kamerat. Da han tog hjem kl 5 om natten var vi straks nød til at have hinanden i røret, fordi at vi begge var bange for at være alene. Jeg duer bare ikke til den slags film, og billederne klister sig til min nethinde for evigt.

3. Falske personer: Sig din ærlige mening.

4. Regninger: Lige som man troede at alt var godt, så kigger man i postkassen og der ligger en rudekuvert fra licens. Come on.

5. Film med Adam Sandler: Intet ondt om Adam Sandler, for han er en dygtig skuespiller. Jeg hader bare at slutningen på samtlige af de film han medvirker i skal have en  så sukkersød slutning med en eller anden morale som bliver udpenslet. Jeg kan bedre lide at moralen er gemt og at man selv skal fange den i stedet for at den skal slynges i hovedet på en.

6. Januar måned: Selvom at jeg elsker vinter, så formår man altid at blive godt træt af den allerede i starten af det nye år. Når julestemningen er overstået synes jeg altid at magien forsvinder, og så er det pludselig bare koldt. Jeg synes altid at januar måned er svær.

7. At sove for længe: Behøver jeg at sige mere? Det er klart den værste måde at starte dagen på.

8. At støvsuge: Der er vel ingen der kan lide at støvsuge, men min begrundelse er nok lidt anderledes. Jeg har gennemgået 3 operationer i min højre fod gennem de seneste 7 år. Hver gang der er en pludselig bevægelse der rammer den gør det vildt ondt. Og jeg er virkelig dårlig til at ramme den med slangen. Av.

9. At stå i den forkerte kø: Jeg er ikke verdens mest tålmodige menneske når det kommer til køkultur. Jeg forsøger altid at fange den korteste kø. Men så er det jo typisk at man havner i køen hvor alle priserne går forkert ind.

10. Grimme menukort: Jeg gransker altid menukort nøje for at tjekke det grafiske design, og jeg hader at få serveret nogle der er grimme. Jeg får oftest lyst til at forlade stedet igen, da jeg mener at det afspejler hele spisestedet. Det er dog endnu ikke sket at jeg har forladt stedet – endnu.

Blogchallenge Dag 25 – 10 ting jeg kan lide. Se alle indlæg

bloglovin

One comment

Skriv en kommentar

