10 ting jeg kan lide

kanli1. Bøger: Jeg har tidligere udtrykt min fascination for bøger, særligt grafiske. Men faktisk er det også bøger om fotografi, arkitektur, interior og mad. Jeg kunne sagtens få en dag til at gå med bare at kigge i dem. Underligt?

2. Min dyne: Det er så svært at give slip – Særligt på en vinterdag hvor det er frysende koldt udenfor. Og der er ikke noget bedre at putte under dynen med en kop te og en film.

3. Smoothies: En fantastisk opfindelse. Denne drik smager skønt, hvis de vel og mærket bliver lavet ordentligt.

4. Nyt undertøj: Ja, jeg har en ting for nyt undertøj.

5. At bygge snemænd: Eller bare sne generelt. Der er så mange hyggelige aktiviteter som man kan lave i sneen og jeg elsker december måned. At bygge snemænd er en af dem, og jeg gør det stadig den dag i dag, og julen ville ikke være en jul uden at have bygget en snemand.

6. Storbyferier: Hvis jeg skulle vælge mellem badeferie og storbyferie er det klart storbyferier. Eller i hvert fald nogle aktive ferier hvor jeg skal ud og se en hel masse. Jeg slapper bedre af når jeg får suget en masse ny viden og billeder til mig, frem for at ligge ved en pool.

7. Min kæreste: Selvfølgelig er min kæreste på denne liste. Min øvrige familie og nære venner burde naturligvis også ha været her, men så havde det været en kedelig liste.

8. Slots øl: Hvis jeg selv kan vælge helt frit for hvilken øl jeg ville drikke ville det være en slots. Når man bor en time fra grænsen har man naturligvis handlet en hel del slots øl gennem tiden. Det er klart min favoritøl men også min favoritdrikke til fester.

9. Romantiske film: Jeg kan godt lige at se romantiske film. Dog kun når jeg er sammen med veninder eller alene. Det er som om at mine filmvalg er udelukkende actionprægede når jeg er sammen med min kæreste eller far, og jeg er generelt ikke så svær at overtale når det kommer til at vælge film i tv.

10. Dumle karameller: Min svaghed nummer 1 er dumle karameller. Den lækre kombination og chokolade og karamel. Jeg kan slet ikke styre at sidde med en pose uden at grovæde dem. Hvilket også er grunden til at jeg ikke tør at købe dem. Og vi kender vel alle følelsen af fortrydelse og mavepine så snart vi har syndet. Jeg er netop nu på afvænning :-)

Blogchallenge Dag 24 – 10 ting jeg kan lide. Se alle indlæg

bloglovin

3 comments

Skriv en kommentar

