Om jeg bliver nemt sur?

Til dagligt er jeg ikke typen der bliver let sur, og jeg har aldrig raset på en fremmed eller på nogen af mine veninder. Jeg er sikker på at mine nære venner tror at jeg er helt nede på jorden med hensyn til temperament.  Spørger du min kæreste, min mor, min far og min søster er svaret dog helt sikkert noget andet. Jeg kan nemt blive sur hvis jeg føler mig uretfærdigt behandlet, og dybt inde er jeg faktisk en lille hidsigprop. Til gengæld bliver jeg også altid hurtigt god igen.

Blogchallenge Dag 23 – Bliver jeg nemt sur? Se alle indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

