Galaxy negle

galaxygalaxylak kopigalaxy nailsHer er mit første forsøg på at lave galaxy negle. Du kan godt kalde det en tutorial, for jeg har tænkt mig at afsløre hvordan jeg opnåede resultatet. Bemærk dog at dette var mit første forsøg og at der helt sikkert kommer en fortsættelse.

Det skal du bruge
Jeg brugte 8 forskellige neglelakke på mine negle i nuancerne blå, mintgrøn, pink, lilla, beige og hvid. Her blev desuden anvendt en glimmerlak. Det er ikke af så stor betydning hvilke farver du bruger, og du kunne teoretisk set have nøjedes med 4 lakke. Du skal efter min mening som minimum bruge en mørk blå, en klarere lysrere blå, pink/lilla plus en glitterlak. Du skal desuden anvende vatpinde.

Sådan gør du
Jeg startede med at lægge den mørke blå lak som en base på neglen. Da lakken var tør penslede jeg noget neglelak i forskellige farver ud på et stykke papir. Jeg brugte nu nogle vatpinde til at dyppe i lakkene og placerede farverne tilfældigt på mine negle. Sørg for at blende det godt ind. Jeg synes klart at det ser bedst ud med forskellige negle, hvor at mængden og placeringen af farver er tilfældig. Tip: i stedet for vatpinde har jeg set nogle der bruger makeupsvampe.

Når du synes at du er færdig med at lege med vatpinde og farver kan du afslutte neglen med glitterlak. Jeg havde kun en enkelt tilgængelig og den gav ikke så meget. Brug evt flere forskellige for at give mere glitter og variation heraf.

bloglovin

One comment

Skriv en kommentar

