En dag i detaljer

Lige for tiden går min ene dag bare lige ud i den næste og jeg ænser næsten ikke hvilken dag det er og hvornår jeg står op. Jeg skriver på en stor opgave, der skal afleveres og forsvares i næste uge. Derfor er der lige nu ikke meget dag at beskrive ud over at jeg står op, tænder computeren, snacker morgenmad, sidder ved computeren og arbejder, kigger i køleskabet, arbejder mere ved computeren, spiser aftensmad og sidder lidt mere ved computeren. Utroligt kedeligt, men sandt og jeg glæder mig sådan til, at jeg kan kalde mig en udlært grafiker og at jeg kan få lidt fritid igen!

Jeg har bestemt mig for at dette indlæg for en ommer en anden god gang hvor jeg ikke er så opslugt af ikke-interessante ting som at arbejde på opgave.

Blogchallenge Dag 22 – Min dag i detaljer. Se alle indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

