Projekt hårfjerning – 03

voks3De der har fulgt mig ved at jeg månedligt går til en kosmetiker for at få fjernet hår. Målet er at blive hårfri en gang i fremtiden og her fortæller jeg blot om mine fremskrift. Denne gang fik jeg igen ordnet næsten hele kroppen til en all body hair removal. Nemlig hele benet samt bikinilinje og under navlen, under armene og på overlæben. Som i nok kan høre var det en ordentlig omgang, og det tog derfor også et par timer at komme igennem. Behandlingerne jeg fik var en del af et forløb, og i kan se hvor mange behandlinger jeg har fået samlet set herunder.

Underben: 3
Lår: 2
Bikinilinje: 2
På arme: 2
Armhuler: 3
Overlæbe: 3
Under navle: 2

Der er ingen tvivl om at voksbehandlinger gør ondt, og man siger jo at det gør ondt at blive smuk. Jeg kan se en stor reducering af hår allerede på mine underben samt arme. Men begge steder har jeg tidlige fået meget voks tidligere, så det skyldes ikke alene nuværende behandlinger. Om ikke andet er det som om at mængden af hår er blevet halveret og at længden og tykkelsen på hårene bliver mindre og mindre. Jeg er ganske tilfreds med at kunne se denne fremgang. Jeg synes bestemt at det er smerten værd når man sådan kan se fremskrift. Læs alle mine indlæg om projekt hårfjerning.

bloglovin

Skriv en kommentar

