Samlermani

Jeg er ikke hende damen på tv3 med ekstem hoarder mani, men jeg har altid været den helt store samler af ALT. Lige siden jeg var helt lille har jeg haft en enorm trang til at fuldføre samlinger og jeg har mange på cv’et. Da jeg var helt lille var det plastik heste jeg legede med, derefter var der diddl, spicegirls kort og jumbobøger for at nævne nogle få.

Klædeskabet
Den dag i dag er mine samlinger endt i klædeskabet og består primært af min samling af solbriller, jakker, tasker, tørklæder og uendeligt mange smykker. Jeg tænker at det er meget almindeligt for os kvinder at have vores små samlinger i klædeskabet

Grafiske bøger
Noget der måske er knap så normalt at samle på er mine grafiske bøger. Jeg er en rigtig fagnørd når det kommer til stykket og desuden er jeg vild med bøger så snart de er lavet flot, og har e n masse inspirerende indhold. Jeg bruger bøger meget i det grafiske arbejde til at samle inspiration. I hvert fald kan jeg blive helt elektrisk hvis jeg finder en god stak nye bøger, og jeg føler mig generelt rigtig godt tilpas når jeg omgives af grafiske bøger – nok derfor, at jeg elsker biblioteker og boghandlere så meget.

bloglovin

Skriv en kommentar

