Bolig- og livsstilsmesse

formland4formland2 formland3formland5 formland6formland1Her i weekenden var jeg på bolig- og livsstilsmesse i Herning. Det var en herlig måde hvorpå man lige kunne se nogle fantastiske nye trends til hjemmet.  Jeg faldt over en del ting til ønskelisten som jeg dog ikke fik investeret i denne gang.  Jeg faldt over en del porcelæn såsom royal copenhagen og nogle smukke kopper fra base212, lamper og andet nips i bronze, opbevaringssystemer i gennemsigtigt plast – og jeg ved det er tidligt, men jeg så det sejeste kalenderlys til jul med pantonetryk i skrigpink.

Selv er jeg ret glad for at mikse nyt og gammelt, og kan super godt lide et råt look kombineret med noget elegant og klassisk design. Det fungerer super smukt sammen. Dog må jeg vente lidt med indretningen, da jeg stadig bor hos mine forældre lidt endnu.

bloglovin

6 comments

  1. syns det virker som en utrolig spennende jobb du har! :D Måtte gå å lese linken ” om meg” og har jo litt smått lyst å bli noe lignende. Virker veldig kult :)

Skriv en kommentar

