Sort hvide detaljer

sorthvid sorthvid2Her et outfit fra weekenden. Det er et sæt bestående udelukkende af sort og grå toner og derfor var det passende med de sort hvide billeder. Jeg er iført en mørk kakigrå sweater fra Topshop udover en sort kortærmet skjorte fra MbyM. Mine bukser er tightfit, sorte og ligeledes fra Topshop. Skoene har jeg vist før, og det er nogle grå lærredssko fra mærket Victoria købt i Barcelona for nogle år siden.

Jeg er ret vild med at gå med lag på lag for tiden, og jeg føler mig altid bedst tilpas i tightfit jeans. Jeg har valgt en top under sweateren hvor kraven går ud over, hvilket er en detalje jeg synes er super fin.

bloglovin

Skriv en kommentar

