Allerede med udgroning

udgroningJa hvad havde jeg forventet. Jeg er meget mørkhåret og når man så farver sit hår meget lyst kommer der jo et tidspunkt hvor udgroningen titter frem. Der er bare ikke noget jeg hader mere end udgroning. Det er kun ca 10 dage siden min tid hos frisøren, hvor jeg selv bad om at få lysere striber i – for jeg ELSKER at være blond. Men det kan somme tider være vanskeligt at skjule det mørke hår. Ikke at det er den værste og største udgroning i verden jeg har lige nu, den er jo ikke stor – endnu – men det er mere den store farveforskel jeg ikke kan have.

Derfor er planen følgende:
Jeg tror at planen er, at jeg næste gang griber chancen og får mig en dipdye i håret. Jeg så så mange smukke kvinder der havde det i Sydney og jeg synes at det klædte dem utroligt godt. Jeg har nu gået og overvejet det kraftigt i et halvt år, og har været usikker på om det nu ville passe godt til mig. Men det skal det sgu bare.

bloglovin

2 comments

Skriv en kommentar

