Alle mine sære vaner

Jeg tror ofte at man helt glemmer hvilke vaner man har i dagligdagen, da det jo er fuldstændigt naturligt for os. Men i dagens challenge skulle jeg prøve at få skrevet nogle af disse ned for jer.

  • Jeg elsker at læse fagbøger om design – og at tage noter til dem.
  • Jeg har en daglig rutine med at tjekke en masse apps (facebook, instagram, behance, wordpress og mobilbank).
  • Jeg er afhængig af chokolade. Særligt dumle karameller – hvis du ligger chokolade foran mig er det typisk væk inden 5 minutter – don’t do it!
  • Jeg arbejder bedst sent aften / nat (grafisk design og kreativitet kommer sjældent når det er mest belejligt).
  • Jeg drikker som regel kun øl når jeg skal i byen. Og helst slots øl. Jeg er generelt ikke særligt vild med drinks og cocktails.
  • Jeg retter altid på lagnet inden jeg går i seng.
  • Jeg bruger store mængder tid på at studere designet på munukortet på restauranten før jeg begynder at kigge maden igennem.

Blogchallenge Dag 18 – Mine sære vaner. Se alle indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

