Swedish Spa

swedish spa1 swedish spa2 swedish spa3Denne body Scrub fulgte med i denne måneds Goodiebox. Jeg har netop testet den på mig selv. Min første tanke var at den så mærkelig ud dernede i krukken og lignede en sjov grødblanding. Produktet dufter rigtig frisk og giver desuden godt med fugt, så jeg kom hurtigt over dets udseende nede i krukken.

Det er lækkert at kunne forkæle sig selv med lidt exfoliering. Denne exfoliering modvirker desuden indgroede hår, hvilke jeg helst vil undgå lige nu, da jeg på mandag skal ind til endnu en omgang hårfjerning med voks. Her er det nemlig vigtigt at man ikke har nogen indgroede hår.

bloglovin

Skriv en kommentar

