En underlig kattevane

emma4

Jeg skal i dette indlæg skrive om mit kæreste eje, og jeg må nok tilstå at det er min lille hårbold med masser af charme og personlighed, nemlig min kat Emma. Hun er simpelthen så unik på alle måder og jeg synes da lige at i skal have lov til at se en af hendes sære vaner omkring hvordan hun drikker vand. Jeg er ikke klar over hvorfor hun ikke bare drikker det normalt som enhver anden kat. Det er sådan hun altid gør, og jeg kan afsløre at det er et super godt trick at kunne, når hun opdager at der står et ubevogtet glas med vand. Watch out!

Blogchallenge Dag 17 – Den bedste “ting” jeg ejer. Se alle indlæg

bloglovin

2 comments

Skriv en kommentar

