Min skrift – før og nu

skrift_skolestartJeg tænkte at jeg lige ville vise jer noget helt fantastisk. Nemlig min skrift fra mine tidlige skoleår i 1996. Hver dag gennem mit folkeskole forløb blev vi bedt om at skrive dagbog og her er lidt sjove anekdoter derfra hvis i kan læse med. Jeg skriver nogle ret underlige ting, staver som en brækket arm og skriver konstant om at jeg ikke må få lov til at tegne i den. Jeg synes det er et ret sjovt minde at have den dag i dag.

skriftTja sådan ser min skrift ud i dag. Jeg synes egentlig ikke at den ligger alt for langt væk fra den øverste skrift fra folkeskolen, men i det mindste er jeg blevet bedre til at stave.

Blogchallenge Dag 16 – Min håndskrift. Se alle indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

