Indholdet på min telefon

telefonJeg har valgt at vise jer indholdet af min telefon. Jeg har nok ikke de mest inspirerende apps på min telefon for tiden, som i øvrigt er en iphone 5. Den er ret ny og dette er hvad det er blevet til. Vist her er de oftest brugte apps. Jeg går ud fra at i kender de fleste, så jeg vil kun forklare de få, som ikke er på telefonen som standard.

  • Ugenummer: Nyttig app her i sommerferien fandt jeg ud af, hvor mine veninder konstant siger en uge de har tid og ikke en dato. Så er det rart at have denne for hånden.
  • Instagram: Denne er vist ved at blive almen kendt, men jeg selv fik først en profil for nylig. Instagram er et socialt medie hvor man deler billeder med sine venner.
  • Foodspotting: Så vidt jeg ved er denne applikation rimelig ny. Man opretter en bruger og kan lægge billeder op af maden på diverse cafeer og restauranter i Danmark. Herved kan andre brugere gå ind og se billeder af maden inden de vælger et sted at spise.
  • Mobilbank: Uundværligt værktøj hvis man som jeg godt kan lide at tjekke op på økonomien.
  • E-boks: Det er rart at have denne lige for hånden.
  • E-tilbudsavis: Du kan søge på en bestemt vare, kigge igennem alle ugens tilbudsaviser eller se ugens top tilbud.
  • Hours Tracker: Jeg arbejder som freelance grafiker og har derfor brug for denne applikation til at styre hvor meget tid jeg har brugt på opgaven. Det er et slags stopur, men har rigtig mange flere funktioner.
  • WordPress: Uundværlig når jeg skal tjekke til bloggen.
  • Behance: Et grafisk netværk for kreative indenfor fotografi, illustration og design.
  • Linkedin: Et socialt medie der går ud på at udnytte sine forbindelser. Her kan det på sigt være godt at kende nogen der kender nogen.
  • Dumb Ways to Die: Et spil. Det er egentlig et spil udmøntet af en helt genial australsk kampagne der handler om at man skal undgå togulykker og andre dumme måder at dø på. Det er meget humoristisk, og de har endda lavet deres egen sang dertil som er helt genial.

Blogchallenge Dag 15 – Vis os din telefon. Se alle indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

