Min dejlige kæreste

kæresteJeg vælger kun at fortælle jer om det bedste der er hændt mig, da jeg ikke lige er klar på at sidde og weine over det værste lige nu. Det bedste der er sket for mig har ubestridt været at jeg har mødt min dejlige kæreste K. Vi har været sammen i snart 9 år (til november) og vi har aldrig haft det bedre. Boligsituationen kunne dog være bedre i og med, at vi bor hvert for sig efter 7 måneder sammen i australien. Jeg kan næsten ikke vente med at skulle flytte sammen med ham igen og få hverdagen op at køre som tidligere.

Blogchallenge Dag 14 – Det bedste der er sket i mit liv. Se alle indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

