Et personligt cover

caseappcaseapp2Jeg har netop været så heldig at få dette iphone cover fra CaseApp. Jeg kunne frit vælge designet, i og med at det er brugeren selv der skal uploade billedet de ønsker at få på sit cover. Jeg selv har valgt et billede der er personligt for mig i og med at det minder mig om min tur til Australien. Det er nemlig et closeup billede af taget på Operahuset. Så er der nok nogen der synes at det er et underligt valg, men i og med at jeg er en grafiker der elsker mønstre, synes jeg at dette var meget passende for mig. Der er mulighed for at lave mange forskellige covers og skins der passer til forskellige modeller af telefoner. Jeg valgte at få lavet et iphone cover.

De har en virkelig brugervenlig hjemmeside med en unik ide. Nemlig at det er det 100 % er brugeren der styler produktet. Desuden er det cover jeg har modtaget i yderst god kvalitet og ser super smart ud på min telefon. Læs mere om CaseApp på deres hjemmeside.

Dette er et sponsoreret indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

