Pinlige øjeblikke

Hvor skal jeg starte? Mine mest pinlige øjeblikke er nok heldigvis passeret, da de fulgte lidt med en ret klodset ung udgave af mig selv. Jeg havde en svær vane med altid at falde ned af trapper i skolegården. Jeg kan umiddelbart komme i tanke om 4 episoder, hvor mine ben og min hjerne ikke har arbejdet sammen, og jeg er faldet så lang jag var ned ad en trappe. Selvfølgelig var jeg aldrig alene når dette skete.

En kikset konfirmationstale
Ud over at være klodset må jeg sige at den mest pinlige ting nogensinde har været ved min konfirmation, hvor jeg havde skrevet en sang til mine forældre. Jeg rejser mig og siger tak til gæsterne for deres fremmøde og for de fine gaver. Jeg ville slutte talen af, men kunne ikke komme i tanke om ordene “Mor far længe leve” og får i stedet fremstammet noget a la “Hip hip hurra”… hvor gæsterne blev lidt forvirrede.

Blogchallenge Dag 13 – Mest pinlige øjeblikke. Se alle indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

