At hoppe ud i det

0135En ting jeg aldrig kommer til at gøre. Det er faktisk vanskeligt at sige da aldrig jo er et stort ord. Jeg troede aldrig at jeg skulle hoppe ud af et fly, men det gjorde jeg i februar. Jeg troede heller aldrig at jeg skulle riverrafte, men det har jeg jo også gjort. Efter min tur til Australien er mange af mine grænser blevet rykket og det er svært at pege på en ting jeg aldrig ville gøre.

Jeg satte dog grænsen ved at skulle bungyjumpe, og jeg har hørt at det skulle være cirka tusinde gange vildere (fra de som har prøvet begge ting). Der tror jeg at jeg kommer til at vige tilbage. En anden ting jeg nok heller aldrig kommer til, er at dykke et prof dyk. Jeg har som i nok læste i gårsdagens challenge altid været rad for vand, så dette kommer stensikkert aldrig til at ske.

Blogchallenge Dag 12 – En ting jeg aldrig kommer til at gøre. Se alle indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

