Maroccan Oil – shampoo, balsam og hårkur

maroccan0maroccanmaroccan2maroccan4Du har helt sikkert allerede hørt om Maroccan Oil, hvis ikke er det på tide. Maroccan Oil er et populært produkt inden for hårpleje, og jeg forstår hvorfor. Det er første gang at jeg selv har benyttet det, på trods af at jeg gentagne gange har hørt godt om det. Det har simpelthen ikke lige passet ind i min planlægning og budget.

Da jeg for nyligt fik mit hår farvet med lyse striber, valgte jeg at købe noget hårkur for at det ikke skulle gå hen og blive tørt og ødelagt. Jeg har netop fået produkterne testet, og kan sige at mit hår blev silkeblødt efter den hårkur. Så den succes skal helt sikkert gentages. Som så mange andre hårkure går denne ind og reparerer og fugtgiver, men jeg vil sige at dette er en af de bedre og jeg kunne mærke virkningen straks.

Ud over at Maroccan Oil tydeligvis virker rent fysisk, så vil jeg også lige pointere at designet af deres proukter og pose + brochure er rigtig lækkert. Det er jo en ting som mit grafikerhjerte ikke kan lade være med at se på når jeg køber produkter. Så det er fedt at det hele bare spiller, og at design og kvalitet følges ad.

bloglovin

Skriv en kommentar

