Shoutout blogchallenge

shoutout2Jeg har bestemt mig for at min blogchallenge i september bliver en daglig shoutout. Den er kørende fra den 1. september, hvor jeg ønsker at finde 30 stk blogs som jeg vil promovere her på min blog i løbet af måneden. Jeg synes at det er super vigtigt at man læser andre blogs og at man networker med andre bloggere samt henter inspiration. For uden inspiration går man død i at blogge og får den famøse skriveblokade. Jeg ønsker dermed at inspirere mig selv og jer andre.

Få et shoutout
Hvis du har en blog må du hjertens gerne skrive linket herunder på mit indlæg. Der er INGEN krav til dens indhold, og jeg er åben for at læse og lære om nye ting. Men det gør naturligvis ikke noget at det er en blog som bliver opdateret jævnligt. Du er også velkommen til at følge min blog på bloglovin, for derved at kunne holde øje med om din blog kommer i spotligt på min blog. Men det er ikke et krav.

bloglovin

34 comments

  1. Pennythree.blogspot.com – jeg har ikke opdateret den de seneste par dage, da jeg har været til eksamen, men der kommer svedigt nyt inden alt for længe! Håber du vil smutte forbi, og om ikke andet, i det mindste ikke fortryde hjerteligt :).

  2. Fed ide! Jeg synes også det er super vigtigt at hjælpe og dele i denne blogverden :) så det er et super initiativ :) du er selfølgelig velkommen til at kigge forbi mig :)

  3. Super fedt at der allerede er nogle blogs at tjekke ud :-) I behøver skam ikke fortælle mig hvor ofte i blogger. Det skal bare ikke være så gralt at man f.eks. ikke har blogget i en måned :-) Glæder mig til at kigge dem alle igennem!

  4. Tag gerne et kig forbi min blog – er lige startet og kunne sagtens bruge opmærksomheden, kommentarerne osv!
    No fashionblog, men en blog om livet bag den pæne overflade. (Ja pænt ironisk selvfølgelig)
    En blog om hang til overklasse, god kaffe, mislykkede kager, liebhaveri, impulskøb, traditioner og et budget på SU. og nåja. om en ganske forvirret mig, der ganske vidst prøver at få tingene til at hænge sammen :)
    En masse sjov og spas. og pæne ting.

    http://www.paeneoverflade.blogspot.com

  5. Gode pointer til en god blog :) For mig er en god blog at kunne inspirere og give god fif til sine læsere en god ting.
    Jeg blogger hver dag, ofte flere gange dagligt. Prøver hele tiden at finde nye ting at kunne dele med min blog :)
    Amaliegaarde.bloggersdelight.dk.

  6. Wakotola en skøn ting at gøre for and…har ikke rigtig nogen følger på min blog, så bliver desværre ikke til indlæg hver dag…men måske lige dette her der til for at få ordentlig gang i den :-)

    Neglehjoernet.blogspot.com

Skriv en kommentar

