Photoshoot i haven

have02have05have08 have09have03have06have11have04Mine forældre har boet i dette hus de sidste 25 år, og der skulle til at ske noget nyt med haven. De har derfor fået en havedesigner sat på jobbet, og de bad mig derfor om at tage nogle billeder for at de kunne bevare nogen af minderne om hvordan den ser ud netop nu. Min far bad mig i sjov om at tage 200 billeder og troede at det var en umulig opgave, men challenge accepted. Jeg tog præcist 200 billeder, og her ses nogle få af dem. Billederne blev taget med mit samsung.

bloglovin

Skriv en kommentar

