Kurt Cobain

kurtI folkeskolen var jeg aldrig fan af backstreetboys og andre boybands. Alle mine klassekammerater faldt for dem på stribe, men det sagde mig virkelig ingenting. Til gengæld har jeg altid haft et crush på den nu afdøde Kurt Cobain, forsanger i Nirvana. Jeg hørte for første gang om ham gennem min fætter og kusine, der begge forgudede ham og havde væggene fyldt med plakater på deres værelser.

Kurt Cobain og Nirvana var en stor del af mit liv fra 7. klasse og helt frem til og med i dag, hvor jeg stadig hører netop Nirvana hvis jeg skal lave opgave eller andet, hvor jeg bare har brug for noget god baggrundsmusik. Ja, jeg kan afsløre at jeg også hører dem lige nu.

Men hvad er det så med ham Kurt? Jeg ved det faktisk ikke, men jeg tror bare at han havde alle de ting jeg havde brug for på et tidspunkt hvor popgrupperne hærgede Danmark. Han var anderledes med hans grunge stil og hans afslappede attitude. Jeg er virkelig ærgerlig over at han ikke længere lever. Nirvana har lavet så utrolig meget fedt musik, og jeg ville have nydt at have været til en af deres koncerter.

Blogchallenge Dag 10 – Et kendiscrush. Se alle indlæg

bloglovin

2 comments

  1. For mig var/er kurt cobain en person som fanget mig fordi han var anderledes, jeg hørte om Nirvarna første gang i midt 90serne af min kusine, men det fanget mig først rigtig i en 12 års alder hvor jeg kunne forstå engelsk. Jeg tror han blev mit idol, fordi han satte ord på så mange ting jeg ikke kunne og fik mig til at indse at være anderledes og en outsider er helt okay. Han er for mig en af de vigtigste personer i min opvækst

Skriv en kommentar

