Jeg er ikke en snob

En ting som jeg ved at mange misforstår er at jeg skulle være en snob. Det synes jeg bestemt ikke at jeg er. Jeg har en veninde der direkte sagde dette til mig en af de første gang vi mødtes “Jeg troede virkelig at du var en snob”. Jeg blev ret ked af at høre dette, da det var første gang den blev slynget i hovedet på mig. Jeg har altid været en meget reserveret person overfor fremmede, og kan se hvorfor at jeg måske ikke har virket så åben. Jeg tror desværre at det er realiteten, at hvis man er en køn pige, så bliver man dømt til at være snobbet. Og jeg er da også selv hurtig til at dømme folk somme tider.

Blogchallenge Dag 9 – Hvad folk ofte misforstår. Se alle indlæg

bloglovin

2 comments

  1. Jeg har selv oplevet noget lignende, af højst sandsynligt den grund, at jeg er meget genert, og kan åbenbart derfor virke arrogrant, har jeg fået af vide. Det er utroligt, hvordan førstehåndsindtryk kan tolkes. :)

Skriv en kommentar

