En glemsom perfektionist?

Perfektionist
At være en perfektionist kan jo både være godt og skidt. Men når man er grafiker og skal leve af at blive vurderet af andre igen og igen kan det være ekstremt svært. Jeg er sjældent tilfreds med de løsninger jeg laver, og kan altid bruge flere timer på en opgave. Det er lidt skruen uden ende. En ting jeg helt sikkert skal lære er at acceptere hvad jeg laver. På den anden side er det at være perfektionist jo en god ting, for det er hvad der driver mig mod det perfekte.

Kræsen
Desværre. 2 ting jeg ville ønske jeg kunne lide er peberfrugt og fisk, men det er endnu ikke lykkedes. Jeg arbejder mig i hvertfald kun derhenad med baby skridt. Jeg kan klare tun, makrel, fiskefilet og har endda prøvet krebs for nylig, men sådan noget som laks, rejer og rå fisk er stadig no go. Og jeg synes ellers at det ser så lækkert ud.

Glemsom
Jeg har en hukommelse som en si. Så sent som her den anden dag mødte jeg min veninde på strøget hvor hun begynder at tale om “i morgen” hvor jeg lige skulle bruge et sekund på at indsamle data til hvad der nu lige skete “i morgen”. Jeg kan aftale med kæresten hvad vi skal have til aftensmad, og 2 sekunder efter spørge ham. Jeg tror at det er tidlig alderdom.

Blogchallenge Dag 8 – 3 svagheder. Se alle indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

