John Frida

johnfridaJeg har netop testet shampoo og balsam fra John Frida som var med i månedens goodiebox. Denne shampoo skulle gerne gå ind og reparere håret samtidigt med at det beskytter mod varme. Jeg synes at shampoen var god, men det er svært at sige om den går ind og reparerer håret når man kun har mulighed for at bruge den en enkelt gang. Balsam til gengæld var jeg helt pjattet med. Jeg kunne straks mærke en reaktion i mit hår, og det blev silkeblødt, og efter brug havde mit hår en lækker glans. Alt i alt nogle fine produkter, og jeg var særligt imponeret over balsam.

bloglovin

Skriv en kommentar

