Et nysgerrigt systemmonster

Systemer
Jeg har brug for systemer. Jeg er meget organiseret omkring alting i min hverdag, og kan slet ikke have at det ikke er i et system. Jeg har en utrolig orden over mine toiletsager og skønhedsprodukter, men også tøjskabet, køleskabet, mine kontorting og sågar indholdet på min computer. Jeg er derfor også indehaver af en hel masse små æsker og smarte opbevaringskasser. Hvis tingene ikke er i et system roder jeg heeeeelt vildt, så det er vist bedre at jeg bare får lov til at give den fuld skrue.

Målbevidst
Jeg har altid været god til at sætte mål for mig selv og opnå dem. Drømmen var at komme til Australien – og jeg tog til Australien. Lige nu hedder målet at blive færdiguddannet og så få et job hurtigst muligt. Hvor svært kan det være.

Nysgerrig på viden
Jeg elsker at gå i skole fordi at jeg får ny viden. Jeg er utrolig nysgerrig på at lære mere inden for min branche, og jeg kan derfor slet ikke fatte at jeg er ved at være færdig med skolen. Til gengæld skal jeg nu snart ud på arbejdsmarkedet hvor der forhåbentlig venter en masse ny viden og erfaring som man ikke kan lære i skolen.

Blogchallenge Dag 3 – Min styrker. Se alle indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

