Rigtig blondine

frisørJeg har netop været ved frisør og fik farvet lokkerne. Jeg har dermed fået det månedlige fix af frisørsnak og ugeblade. Jeg sad ved frisøren med to forskellige muligheder til frisuren jeg skulle gå derfra med. Enten totalt blondine eller dipdye. Jeg var dog alt for usikker på hvordan det nu ville klæde mig med en dipdye, så frisøren og jeg blev enige om at vente. Jeg synes allers at det er så vanvittigt pænt hvis det bliver gjort ordentligt.

Jeg endte som i kan se som en rigtig blondine. Det er længe siden at mit har været så blond, så det var virkelig fedt at prøve. Jeg skal stadig lige vænne mig til det, og hver gang jeg ser mig i spejlet skal jeg lige dobbelttjekke hvad det nu er jeg har set. I øvrigt, jeg var inde ved Poul M i Marys (Vejle), hvor jeg blev farvet af en rigtig dygtig frisør der hed Mia. Det kan anbefales.

bloglovin

2 comments

Skriv en kommentar

