Mine mål

grafikerHej bloggen. Jeg vil fortælle jer lidt om mine fremtidsplaner. Jeg har både nogle kortsigtede og meget langsigtede planer jeg vil lade jer høre om.

På kort sigt
Jeg er snart færdiguddannet grafiker og min kortsigtede plan er derfor at komme ud og få mig et godt job på et rigtig fedt grafisk bureau. Herudover bor jeg netop nu hjemme hos mine forældre, og et led af den kortsigtede plan er ligeledes at kunne få råd til at flytte hjemmefra igen. Men denne flytning vil komme til at afhænge rigtig meget af hvor jeg får et job, hvilket jo ikke er nemt at skaffe her i disse krisetider.

Min langsigtede plan
En gang langt ude i fremtiden kunne jeg godt tænke mig at blive en selvstændig grafiker. Min mor er selvstændig, og det ligger meget til mig at skulle gå denne vej. Dog føler jeg mig slet ikke klar til at hoppe ud i den slags uden en masse erfaring først. Desuden – jeg kunne rigtig godt tænke mig at være i en virksomhed eller 2 i nogle år og prøve mig selv af, og hvem ved, måske dette rent faktisk tiltaler mig mere end jeg tror.

Blogchallenge Dag 5 – Mine mål. Se alle indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

