Mine første

fridaJeg har desværre ikke så mange erindringer om mine første, men jeg husker dog mine første film og min første cd. Mine første vhs film var “Frække Frida” og “Den Lille Havfrue – Stormvind den vilde søhest”. Sidstnævnte er umulig at finde billeder af. Men de blev naturligvis begge set på repeat. Min første CD fik jeg på min 6 års fødselsdag: “Pa-Papegøje”. Denne CD indeholder en masse fede børnesange og særligt var jeg vild med “Tre små kinesere”.

Jeg tror faktisk at jeg selv den dag i dag ville kunne de fleste replikker fra filmen Frække Frida, også selvom at det nok er omkring 15 år siden sidst jeg så den.

Blogchallenge Dag 4 – Mine første. Se alle indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

