Skytte

sagittarius12Jeg er født den 19. december og dermed er jeg Skytte. Jeg er helt sikkert typen der tror på horoskoper – hvis de er i det rette forum. Jeg tror som sådan ikke på dem når jeg læser dem i en avis eller modeblad da de her virker meget overfladiske og kunne passe på enhver i større eller mindre grad. Til gengæld tror jeg på at man kan få rigtig meget sandhed ved at få lagt et mere personligt horoskop hvor man afleverer nogle mere præcise tal om fødselsdag og tidspunkt. Jeg har da også et stort ønske om at prøve, at få lagt et personligt horoskop en gang.

For ikke at nedgøre magasinerne uden lige at teste teorien har jeg købt to blade og læst hvad de skriver. Ifølge det nye nummer af woman (nr 199) står der at jeg i denne måned er mere lidenskabelig end jeg plejer og at jeg bare skal kaste mig over kæresten. I Alt For Damerne (nr 30 25) står der at jeg har en stærk mavefornemmelse i denne uge og har let ved at skelne hvad der er rigtigt og forkert. Sidst på ugen vil jeg få nogle risikobetonede beslutninger rent økonomisk. Jeg ved ikke hvad jeg lige skal bruge denne viden til. Det er korrekt at jeg måske har været mere lidenskabelig end jeg plejer, men så igen – jeg er flyttet hjem til min kæreste for en stund og har derfor også bedre mulighed for at være det. Det der står i alt for damerne passer ikke rigtigt på mig synes jeg. Jeg er nærig som bare pokker for tiden fordi jeg skal spare op, så jeg ved ikke lige hvilke investeringer jeg skulle springe ud i.

Blogchallenge Dag 3 – Mit stjernetegn. Se alle indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

