Makro objektiv til iphone

telefonobjektiv1atelefonobjektiv2Jeg har for nyligt købt et objektiv til min iphone. Det er købt hos coolstuff.dk og er både et vidvinkel samt et makroobjektiv. Jeg har pt testet makroobjektivet en del, men synes at det er svært at bruge. Grunden til denne vurdering er at det er svært at finde et skarpt billede, og man skal have kameraet utroligt tæt på motivet. Det fede ved dette objektiv er at man kan fange nogle rigtig fede detaljer, som man ellers ikke har mulighed for.

Jeg har testet objektivet på min svigermors orkide. Det første billede er taget UDEN objektiv, og på det nederste kan man se nogle makrobilleder MED makroobjektivet.

bloglovin

Skriv en kommentar

