Mua Kiss Proof Lip Stain

mua2 mua1Jeg hyggede mig lige med at tage et par billeder i forbindelse med at prøve denne nye lipstick som var med i min goodiebox for juli måned. Den er fra Mua, og selvom at jeg ellers aldrig går med læbestift og den slags så blev jeg da alligevel helt solgt. Det er en super fed og feminin farve. Det sjove ved denne stick er at det påføres som en slags tusch, og da jeg stod ved spejlet og påførte det kunne jeg næsten ikke se farven (kan ske at det var dårligt lys), men jeg skal love for at jeg kunne se den da jeg satte mig her ved computeren for at tage billeder. Wow den er fin.

Jeg har allerede testet den med kyssetesten. Min kæreste siger han fik lidt på armen (hvor jeg i øvrigt ikke ramte ham), og jeg så aldrig beviser for det. Man kan slet ikke mærke at man har den på og så er den dejligt diskret på en feminin måde.

bloglovin

Skriv en kommentar

