Personlig Blogchallenge

personlig blogchallengeMin sidste blogchallenge var mest henvendt piger da den omhandlede mode og skønhed. Her kan alle være med, og du kan frit fortolke alle punkterne som du har lyst. Der er lagt op til 30 mere personlige indlæg hvor vi lærer lidt mere om den blogger der sidder bag skærmen. Har du problemer med at se listen på billedet kan du se den her.

Deltagere:
apri-kotscecilialindbergfaciusblog, fluffy, gulde, laura-kjerstinepresma, sofiesimonetenaltzvariousblogging,

Regler for deltagelse:
– Du skal have en blog.
– Du skal poste 30 indlæg i løbet af 30 dage. Indlæggene skal være fra denne liste, men behøver ikke at være i rækkefølge.
– Du linker til dette indlæg med ovenstående billede for at fortælle dine læsere at du deltager i denne blogchallenge.

Det får du:
– Du får flere indlæg på din blog, da du tvinger dig selv til at skrive dagligt.
– Jeg linker til dit indlæg via dette indlæg.

Sådan gør du:
Det er super let at deltage. Det eneste du skal gøre at sende mig et link til din hjemmeside ved at kommentere dette indlæg. Jeg linker til din blog så snart at du har skrevet det første indlæg og såfremt at du opfylder kravene.

Jeg selv kører denne blogchallenge i hele August måned, og du kan se se alle mine indlæg her.

bloglovin

15 comments

  1. Den lyder rigtig spændende, og nogle interessante punkter du er kommet med! Vil jeg med glæde være med til! :-)

    Og forresten rigtig inspirerende og fed blog du har! Følger den nu :-)

  2. Nu har jeg set den her så mange steder hvor jeg følger med efterhånden, og er blevet så nysgerrig at jeg også tror jeg giver det et forsøg og hopper med :)

Skriv en kommentar

