Håropsætning

hår1Faktisk er det lidt for dårligt at jeg kun har fået taget billeder af en enkelt håropsætning. Det var meningen at jeg skulle vise jer flere med hvordan jeg normalt har det siddende. Heldigvis er mine håropsætninger sjældent særligt kreative og derfor nok heller ingen stor inspiration til jer. Jeg kan fortælle jer at jeg oftest har mit hår hængende løst, da jeg elsker langt løst hår. Herudover bruger jeg somme tider spænder til at tage noget af mit forreste hår væk fra ansigtet, som vist på billedet.

En hestehale er også altid et hit, og ligeledes med en knold. Jeg kan godt lide at lege med forskellige variationer af begge. Både med hvor på hovedet de placeres, men også med om de er fine eller uglede. Jeg lover at jeg tager revanche og viser jeg nogle billeder en anden dag – hvis altså i er interesserede.

Se flere håropsætninger her

Blogchallenge Dag 29 – Billeder af mine håropsætninger. Se alle indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

