Sko fra Australien

sko australienDette er for tiden mine yndlings sko. De er super smukke til et par sorte leggings eller jeans. De er købt i Sydney Australien i en butik der hedder Myer. Det er lidt a la magasin herhjemme som forhandler forskellige mærker. Jeg kan ikke lige huske hvilket mærke dette er, men jeg skal nok underrette jer så snart jeg kommer i nærheden af dem igen. Jeg er glad for disse sko fordi de er så simple, de giver mig nogle flotte lange ben (uden at gøre mig alt for høj) og så er jeg vild med det lille twist med nitterne på hælen som er meget sofistikeret.

Blogchallenge Dag 27 – Mine yndlings sko. Se alle indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

