Grøn Koncert i Aarhus

grøn1 grøn2 grøn4 grøn5 grøn6 IMG_3933I Lørdags var jeg til Grøn Koncert i Aarhus, hvilket var et kæmpe hit. Det danske sommervejr var med os, og øllene var gode. Jeg var afsted med min søster samt kæreste samt nogle fælles venner. En ven var så modig at han ville op og hoppe ud i frit spring bungyjump, hvilket jeg synes var noget så modigt, og jeg fik faktisk en anelse lyst til også at prøve det. Men jeg var stadig lidt for meget kylling i år. Til årets grøn koncert var der virkelig gjort meget ud af det med de artister der kom og spillede, og jeg nød det hele. Jeg var dog lidt ærgerlig over at lyden ikke var så god i år. Det var som om at man ikke kunne høre musikken så godt nede midt på plænen som man nogen gange kan. Nik og Jay fyrede et godt show af helt til sidst, hvor vi var en stor gruppe der stod nogenlunde fremme, og der blev fyret en fest af.

bloglovin

Skriv en kommentar

