Beauty bokse

goodiebox3Efter en lang søgning for at finde alle de danske Beautybokse har jeg endelig fået sammensat denne liste over dem – ikke svært for der var ikke mange. I må endelig sige til hvis i kender til flere af disse bokse, for jeg vil mægtig gerne have dem på listen hvis der er flere derude.

1. Goodiebox
Jeg har været medlem af Goodiebox siden juni 2013, og har indtil nu været meget tilfreds med indholdet. I mine pakker har jeg hidtil modtaget neglelak, øjenskygger, shampooprøver, hudpleje med mere. Det vil sige at indholdet af disse æsker er meget blandet inden for beauty. Boksen koster 139 kr om måneden og man får typisk en 4-5 produkter tilsendt omkring den sidste dag i måneden. Læs mere her.

2. MyBeautyBox
Denne æske er jeg endnu ikke medlem af, men jeg vil super gerne have den på sigt. Æsken indeholder makeup i alle afskygninger, men indtil at jeg selv får det testet vil jeg anbefale jer at kigge ind på en rigtig god makeup blog jeg følger RikkesMakeupBlog, hvor hun fint viser hvad hun har fået i æskerne. Æskerne koster 129 kr pr måned for 4-5 produkter. Æsken sendes mellem den 15. og 20. hver måned. Læs mere her.

3. Birgits Box
Denne æske indeholder primært hudpleje produkter. Man kan vælge mellem 2 forskellige pakker. Den lille indeholder 3 produkter og kan købes for 335 kr mens den store indeholder 5 produkter og kan købes for 589 kr. De bliver begge kun tilsendt hver 3. måned. Dette giver dig muligheden for at prøve og teste nogle af de førende cremer og hudpleje. Læs mere her.

bloglovin

Skriv en kommentar

