bareMinerals makeup

bareminerals3Min yndlingsmakeup serie er bareminerals, som er en makeupserie baseret på rene mineraler. Der anvendes hverken tilsætningsstoffer eller parfume. Når jeg bruger denne makeup føler jeg at min makeup ser flot og naturlig ud, da den blender sig ind i huden og nærmest er usynlig. Herudover synes jeg at det er en bonus at mineralerne i makeuppen også er sunde for huden og virker som en forlængelse af hudplejen.

Blogchallenge Dag 18 – Mit yndlings makeup mærke. Se alle indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

