Breaking Bad

breaking-bad imagenes.4ever.eu-breaking-bad-161916Jeg havde ikke forventet at jeg ville blive fanget af denne serie, da den er meget ulig de tøse romantiske og pudsenusse serier som jeg somme tider godt kan lide at se. Serien handler Walt der er familiefar og kemilærer. Han finder ud af at han er dødeligt syg og beslutter sig for at skaffe nogle penge til familien inden at han kradser af. Han laver et samarbejde med den unge Jesse som er en narkopusher. Sammen kommer de u i nogle helt mærkværdige situationer.

Jeg har lidt et had-kærlighedsforhold til denne serie, for på den ene side hader jeg de to hovedpersoner fordi at deres personligheder er så sindsygt irriterende. Jeg bliver så provokeret over at Jesse gang på gang fucker up og får både ham og Walt i fedtefadet. På den anden side er det også charmen ved det hele. Jeg hepper i hvert fald på dem.

bloglovin

Skriv en kommentar

