Test af 5 stk lak

neglefarver1neglefarver2Jeg testede nogle forskellige farver fra forskellige mærker. Jeg har nedenstående skrevet mine vurderinger af hver enkelt.

Rock Pool fra Avon
Denne ses på min lillefinger. Lakken var nem at påføre og havde en god tørretid.
Rock Pool fra Avon får 7 ud af 10

Grøn fra Avon
Den grønne på ringefingeren er også fra Avon men navnet er ukendt. Denne lak var elendig, men den er også meget gammel og derfor ikke længere let at lægge og jeg har derfor smidt den ud.
Grøn Avon får 2 ud af 10

Grape Glitz fra Orly
På den tredje negl er Grape Glitz fra Orly. Denne var let nok at ligge, men her på billedet har den fået ca 4 eller 5 lag og den er stadig gennemsigtig.
Grape Glitz fra Orly får 5 ud af 10

Green With Enzy
På min fjerde finger ses Green With Enzy fra Orly som er dagens favorit. Jeg elsker den farve, og så var den rigtig let at påføre.
Green With Enzy fra Orly får 9 ud af 10

Keep Away from Heart and Flame fra Zanzuél
På den 5. finger, tommelfingeren, ses Keep Away from Heart and Flame fra Zanzuél. Dette er også en rigtig lækker farve og nem at påføre. (Jeg gav oprindeligt 8 af 10, men har ændret det da lakken indeholder nogle stoffer der har misfarvet min negl – not cool)
Keep Away from Heart and Flame fra Zanzuél får 2 ud af 10

bloglovin

Skriv en kommentar

