Projekt hårfjerning – 02

voks2Forleden var jeg endnu en gang inde til en voksbehandling hos Top Clinic. Målet er en dag at blive hårfri. Jeg valgte denne gang at få vokset hele benet plus bikinilinje (sidst turde jeg kun at sige ja til underbenet, men jeg vil jo gerne have det hele fjernet), på armene, armhuler, overlæben samt nogle få stride hår under navlen. Jeg vil i løbet af de næste mange indlæg indenfor mit “projekt hårfjerning” redegøre for hvad status er, og om jeg rent faktisk bliver hårfri. Jeg vil herunder også holde tal på hvor mange behandlinger jeg har fået de forskellige steder.

Underben: 2
Lår: 1
Bikinilinje: 1
På arme: 2
Armhuler: 2
Overlæbe: 2
Under navle: 1

Det skal lige nævnes at jeg tidligere forinden dette eksperiment har fået diverse voksbehandlinger og har prøvet med en smule laserbehandlinger, men det er mange år siden efterhånden. Jeg kan ikke huske de præcise antal af behandlinger og har valgt ikke at medregne det i eksperimentet. Der er som sådan ingen virkning fra dette, da jeg ikke har benyttet depilar og ikke har været konsekvent med laserbehandlingerne. Jeg kan dog se på mine underben, at mine hår er begyndt at være mere spredt.

bloglovin

2 comments

  1. Jeg kan varmt anbefale Top Clinic. De er simpelthen så søde og der er en fantastisk stemning derinde. Deres brazilian wax er også fantastisk og det gør faktisk ikke så ondt, som man måske skulle tro – 2. og 3. gang kunne jeg knap nok mærke det :o)

    Kærligst, Mie // http://madmedmie.blogspot.dk

Skriv en kommentar

