Mine daglige rutiner

rutinerJeg har en del faste rutiner med min hudpleje. Det er vigtigt for mig at man får en frisk start på dagen og at jeg beskytter og plejer min hud mest muligt. Her er lidt fra min aftenrutine.

Rensecreme fra iS Clinical
Jeg renser min hud morgen og aften med en rensecreme fra iS Clinical. Denne har jeg brugt i nogle år nu og den er virkelig lækker og skånsom for huden samtidigt med at min hud bliver effektivt renset. Den er lækker og cremet og man kan se at den virker.

Natcreme fra sothys
Denne bruger jeg får tiden som natcreme. Tænk sig at man er begyndt med at skulle igang med det helt store anti-age flip allerede, men jeg er jo 25 og man skal jo i gang med at forebygge hvor man nu kan. Denne creme giver masser af god fugt.

Øjencreme fra environ
Denne tilfører jeg rundt om mine sarte øjenområder. Den er ny i samlingen og jeg har som sådan ikke set nogen effekt, men det er jo også primært forebyggende.

Bioeffect active serum
Denne giver ekstra fugt og bruges inden jeg går i seng. Der skal ikke bruges særligt meget af denne. Nogle få dråber kan gøre underværker.

Blogchallenge Dag 15 – Mine daglige rutiner. Se alle indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

