Gorillapod

Dette er et Gorillapod som er et utrolig justerbart kamerastativ. Jeg har længe haft udkig efter dette finurlige lille kamerastativ, for hvor smart er det ikke lige at det sådan kan tilpasse sig til alle flader, men naturligvis også virker som det forventede standard stativ med 3 ben. Det er helt oplagt at have sådan et stativ, og jeg har virkelig manglet det på f.eks min tur til Australien hvor man lige manglede et sted at sætte det. Med Gorillapod kan du spænde det fast til et træ, en lygtepæl eller hvorend du ellers kunne finde på at sætte det.

Generelt er en Gorillapod ret ideel til rejser, hvor man jo ikke lige har plads til det store skrummel af et kamerastativ med i tasken. En Gorillapod vejer næsten ingenting og kan nemt være med i tasken når du skal ud og rejse. Desuden er det ideelt for mig som blogger, hvor jeg gerne vil have taget en masse billeder, somme tider af mig selv, hvor jeg netop mangler et mere smidigt stativ.

Jeg køber helt sikkert dette stativ inden længe, og vil efterfølgende skrive en anmeldelse heraf. Jeg har kun hørt godt om produktet. I kan selv anskaffe jer en Gorillapod her. Bemærk at man kan få 2 forskellige varianter af stativet. Enten et til et almindeligt lommekamera eller også til et SLR som er lidt større og kan holde en større vægt.

Dette er et sponsoreret indlæg.

bloglovin

Skriv en kommentar

