Den gamle arrest

dengamlearrest1 dengamlearrest2 dengamlearrest3 dengamlearrest4 dengamlearrest5dengamlearrest7Jeg er så skuffet. Cafeen Den Gamle Arrest (beliggende i Vejle) har altid været den Cafe hvor jeg har taget ind hvis jeg har skullet småsnacke med en veninde eller have en hyggelig øl en sen aften. Det er mange år siden at jeg sidst har fået et solidt måltid derinde, og jeg blev da også grundigt skuffet over deres Cafeburger med oksekød. Både brød og bøf virkede noget så gummi agtig, og på ingen måde god standard. Jeg kunne heldigvis spise mig mæt i deres lækre råstegte kartofler der heldigvis var lækre.Jeg forstår ikke hvad der er sket, for jeg mindes at jeg har spist derinde flere gange for flere år siden hvor manden rent faktisk var rigtig god. Men hvis jeg skal sige det – så er Den gamle arrest stadig et rigtig hyggeligt sted at få en øl – og tage et slag backgammon med en veninde, men det er i hvert fald ikke burgeren jeg bestiller næste gang.

Jeg giver oplevelsen 4 ud af 10

bloglovin

Skriv en kommentar

