Helt til tops

afslappet4afslappet3Dagens outfit da vi var på en tur på Himmelbjerget, og bevidner vel at jeg har en solid stak af tøj fra H&M. Dagen top er grå / hvid / sort stribet og er fra H&M. Mine shorts er Boyfriend Shorts fra H&M og mine solbriller er også fra H&M og købt for en måneds tid tiden i Århus. Min cardigan er fra Topshop i London og skoene er fra Australien af ukendt mærke. Alle går med flipflapper dernede, og man kan købe dem i rigtig mange butikker og mærker. Ud over det bærer jeg et kamera som for øjeblikket er fra Samsung.

bloglovin

Skriv en kommentar

