Mine 5 favorittasker

taske_blåBlå taske købt i spanien. Den er meget lille, men handy. Man har kun plads til de mest basale ting. Jeg bruger den oftest i forbindelse med noget festival.

taske_fjalravenMin Fjälräven taske har jeg haft siden 2006 hvor jeg startede på gymnasiet, og den er derfor også godt slidt. Jeg har oftest brugt den som en skoletaske, eller en taske man havde på ved en udflugt.

taske_mavebælteEt af mine seneste køb er denne mavebæltetaske fra Vila, og jeg er helt vild med den. Den kan bruges til mange outfits hvis man f.eks. skal en tur ned og strøge den.

taske_muleposerMuleposer er nu også altid gode. De er bare lidt bedre at rende rundt med end en blå remapose. Dette er de 3 jeg oftest bruger.

taske_sortEn lille praktisk taske som jeg bruger ofte når jeg skal ud og strøge den.

Blogchallenge Dag 12 – Mine 5 favorittasker. Se alle indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

