Mirenesse Mascara

mirenesse mirenesse2Den mascara jeg bruger er fra Mirenesse. Den er super god, men mest af alt fordi den er lidt speciel. Man tager den nemlig af med vand. Det skal blot være lunkent, os så kan du ellers bruge fingrene eller noget vat. Så tænker man jo straks at det vil være bøvlet i tilfælde af at det regner og at den så løber. Niks, den er vandfast.

En anden ting der er særligt ved denne mascara, er at den lægger sig på hver enkelt vippe som et rør. Dvs at den ikke drysser, og man kan lægge så mange lag man har lyst til uden at den klumper. Jeg synes at den giver rigtig meget længde og man kan påføre lige så mange lag som man har lyst til uden at den klumper. Endnu en god ting ved denne mascara – den har svært ved at klumpe! Jeg har brugt denne i nogle år nu fordi jeg synes at den er vildt praktisk, men også fordi det klart har været den mascara der har givet mig det bedste resultat.

TIP: For at din Mirenesse mascara holder sin konsistens i længere tid og ikke bliver tør kan man nemt tilføre den en dråbe destilleret vand på børsten – og den bliver god som ny.

Blogchallenge Dag 11 – Min favorit mascara. Se alle indlæg

Dette er et sponsoreret indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

