Glitter

Glitter
I dette indlæg skulle jeg beskrive min favorit farver til neglelak, og sandheden er at jeg ikke synes at der findes de store begrænsninger inden for farvevalg, så længe at farven på din neglelak passer nogenlunde til din tøjsammensætning. Jeg er dog meget fascineret af glitter, så hvis man kan kalde glitter for en farve ville det være min favorit lige nu. Deborah Lippmann shimmer nail polish / Deborah Lippmann glitter nail polish / Nails Inc. glitter nail polish, $18 / OPI glitter nail polish, $17 / OPI nail color, $17 / Ciate nail polish, $13
Blogchallenge Dag 10 – Favorit neglelak farver. Se alle indlæg
– 
bloglovin
– 

Skriv en kommentar

